Сабақ тақырыбы; Допты төменнен қабылдау әдісі. Мақсаты; 1. Оқушыларға волейбол ойынында допты төменнен қабылдау әдісін толық меңгерту, үйрету арқылы волейбол ойынына деген қызылығушылығын арттыру.
2. Оқушылардың қимыл-қозғалыс әрекеттерін қалыптастыру, дамыту.
3. Оқушыларды ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын құралдар; волейбол добы, ысқырғыш,
р\с
|
Сабақтың мазмұны
|
Уақыт
мөлшері.
|
Әдістемелік ұсыныстар
|
I
|
Ұйымдастыру бөлімі.
- Сапқа тұру.
- Рапорт қабылдау.
- Сабақтың тақырыбын хабарлау.
Даярлық бөлімі.
а.Қозғалысты жүгіріп орындау жаттығулары.
- Оң жақ иықппен аяқты айқастырып жүгіру.
- Сол жақ иықпен аяқты айқастырып жүгіру.
- Қолды тік ұстап сермеп секіру.
- Қолды иыққа қойып айналдыру.
-Торға жүгіріп келіп секіру.
Б. Орнында тұрып орындалатын жаттығулар.
Үи тапсырмасын барлық оқушыларға көрсету арқылы, допты үстінен қабылдау жаттығуларын жасау.
|
2мин.
1мин
30сек.
30сек.
13мин.
5мин.
5мин.
3мин.
|
Бір қатарға тұру.
Кезекші тапсырады.
Қысқаша түсініктеме.
Саппен жүгіру.
Саппен жүгіру.
Жоғары секіру.
Шеңбер жасау.
Жоғары секіру.
Жаттығулар орындау.
Допты жоғарыдан қабылдау әдісі.
|
II
|
Негізгі бөлім;
Жаңа сабақты түсіндіру.
1-жаттығу.
Волейбол добын төменнен қабылдау .
2-жаттығу.
Допты қабылдаудағы негігі әдіс.
3-жаттығу.
Допты қайтару әдісі, соғу.
4-жаттығу.
Допты төменнен қабылдау кезіндегі жоғары көтере отырып шығарып жіберу әдісі.
5-жаттығу.
Допты төменнен еңкейе қабылдау, аяқты бүгу арқылы орындалатын әдісі.
Келесі кезекте; Сыныпты екіге бөлу арқылы волейбол ойынын жаңа сабақпен байланыстыра отырып жеңілдетілген түрін көрсетеді.
6х6 Екі жақты ойын; «Волейбол».
|
20-25мин.
5мин.
5мин.
5мин.
5мин.
5мин.
|
Қолды төменнен қою арқылы, алақанды бір-біріне жинау бағытымен допты қабылдау кезі.
Допты беру үшін бастапқы қалып негізінде тұрысын орындайды.
Допты екі қолды біріктіре отырып, жоғары қаратылған күйде соғу керек.
Бұл жерде допты келесі жаққа шығарып жібереді.
|
III
|
Қорытынды бөлім;
- Сапқа тұру.
- Сабақты талқылау.
- Үйге тапсырма;
- Бағалау.
|
5мин.
1мин.
2мин.
1мин.
1мин.
|
1.Бір қатарға тұру.
2.Қателіктерін ескерту.
3.Допты төменнен қабылдау әдісін орындап келу.
|
Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Қызыл-Әскер орта мектебі. НогаевБ.Қ. дене шынықтыру пәнінің мұғалімі.
|